Animale mari și mici, câte ați văzut pe aici?

Animale mari și mici, câte ați văzut pe aici?

În săptămâna dedicată “Animalelor din curtea bunicilor”, ursuleții au demonstrat că împreună sunt capabili de multe lucruri frumoase și folositoare.

 

Luni și marți  am abordat câinele și pisica: la educație artistico-plastică ursuleții au pictat un pui de câine iar pisica am regăsit-o în povestea educatoarei, "Motanul încălțat"

 

Miercuri, la cererea copiilor, am repetat dansurile tematice din sceneta "Familia Chiț-chiț", cu cozile de șoricei și de motani potrivite; la cunoașterea mediului am observat vaca, porcul și oaia (planșe), am ascultat de pe CD sunetele pe care le fac acestea (așa cum le auzim în natură) și am stabilit părțile componente, caracteristici și foloase și, bineînțeles, le-am imitat.

 

Joi și vineri  ne-am îndreptat atenția spre păsările din curte: găina/cocoșul și rața (după modelul celorlalte animale); la abilități practice copiii au lipit "pene" (jetoane mici din carton) unei rațe, iar la activitatea de după-amiază au lipit chiar părțile componente ale păsării; am introdus cântecul "Rățuștele mele", care s-a bucurat de mare succes.

 

La activitatea matematică am făcut mulțimi (pe baza jetoanelor ce exprimă stări emoționale, pe care le-am explicat și cu care ne-am jucat înainte: mulțimea oamenilor veseli/fericiți, mulțimea oamenilor triști și mulțimea oamenilor nervoși) – exercițiul (privit ca "emometru") a înregistrat starea de spirit predominantă a ursuleților ca fiind una de veselie și fericire la momentul măsurătoriiJ

DOXOLOGIA Media, Mitropolia Moldovei si Bucovinei | © 2012 gradinitabunavestire.ro